Jag fortsätter på Rädda Willy looken istället!

Var till OK och inhandlade cigg och snus.
Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på nu?
Regnar ju ute...inte så kul.
Städa behövs inte, för en gångsskull!
JAGVET!!!
Jag ska gå ner och boka tvättstuga !!! :)

Ska be Toffie slå ner mig med en stekpanna ikväll sen så jag kan somna och vakna
upp i tid imorn och hinna på Apoteket.
Höhöhöhö.


Tror bestämt jag skiter i den här jävla dieten också!!
Jag älskar fan mat och kommer alltid att göra det!
Får väl bli ett fetto, behöver ju inte Toffie va rädd och få konkurrens iallafall :P
mahahaha!
Nu var jag rolig!

Hoff, ska kolla efter nåt....



2 av mina barn har ni här:


Mina fisrumpor!<3

Appropå fisar så fiser Bebiz mycket! Kanske vi skulle döpa henne till Fizen istället ? ;)
Vad tror ni ? Hon luktar som en hel karl!
Jag skojar inte ! :P


Yäääääääääääääääääääääääääääääääää, men nu ska jag kolla.


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: saron

oooo vilcke söta katter <3 100%

2010-09-03 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0