Ja godkväll!

Har vilat upp mig nu i några timmar :)
Toffie gör kaffe:b

Ja helgen, vad ska vi säga om den ?
Helt underbar, med underbara människor!
For alltså till stan i fredas, egentligen var det bara jag och Tina som hade planerat utgång,
men så hörde Hannah av sig och hon följde också med på äventyr :)
Satt hos Tinko ett tag, sen for vi på fest hos Hannahs brorsa, var faktiskt trevligt!
Sen vidare till krogen. Där vi träffade på Glenn :)

Som också följde med oss hem till Tina på efterslir :P
När vi sen vaknade upp på lördag morgon var ju såklart all alkohol slut,
så jag och Tina for upp på bolaget och handlade dricka åt oss ;)

Dan fortsatte i att vi satt och söp, jag, Tina, Glenn och Jocke :)
Hade allmänt trevligt.
Jocke försvann nånstans, så jag Tina och Glenn fick nån fix idé att åka på krogen redan vi tio ;)
vi var ju dom första på plats, vadå skämmigt , hahaha.
Nä men där hade vi också trevligt, sen försvann Glenn och Tina ;)
Då ringde jag Anneli och Hannah och gled omkring med dom , jag satt där bak i luckan ;)
Hahaha!Alltså finns hur mycket mer att berätta men det behåller vi för oss själva, eller hur Glenn och Tina *? ;)

Igår chillade vi bara, vi tre och barnen, sen gick paret och la sig och sov och jag somnade på soffan,
och imorse lämnade Tina av Glenn på jobbet och mig lämnade hon hos PLU .

YEeeeyy...mycket text. Vi tog tyvärr inte desto mer foton.
Men men ..
Nåjo men nu ska jag dricka kaffe och vara social med min man<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: tina

Nää allt ska nog inte nämnas hahaha :p



SAKNAR DEJ mongo! <3<3<3

2010-08-16 @ 23:27:29
Postat av: ia

Hurru nu måste du skärpa dig med uppdateringen! ;D jag är ju van att läsa flera inlägg om dagen ju! ;) haha

2010-08-17 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0