Inte bara jag som gillar att nörda.

Titta på den här lille rackaren ! ;)


SÅ jävla söt! Hon ligger på alla möjliga konstiga ställen.
Hon gillar att vara där jag är :P
Just nu ligger hon i famnen och ser ut så här :P


En liten boll :P höhöh


Nåjo var till Konka och köpte rostbiff och pottisallad, det får bli dagens middag, kanske
lite tanigt, men det duger, gott och väl!
För mig iallafall!

Sen har jag inte gjort så mycket mer, nu sitter jag här igen , Bebiz sitter på min axel och kikar, Tarzan sover ,
Degiz är ute och Toffie är och skruvar i nån bil :b

Nåjo , men ska kolla runt lite, kanske nån jävel som uppdaterat sin blogg :P
Kanske man måste börja läsa fler bloggar så man har nåt att läsa ?
Läser inte så många faktiskt, några enstaka....det räcker tycker jag, men alla borde uppdatera lika
mycket som jag ! haaalåå?!?!? haha skoja...

Äh ska svamla vidare!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0