Höhöhö

Har fjäskat med min man om en sån där dress, kanske man får en när man fyller
25;) Jag har mina tvivel, om inte annat får jag väl köpa en födelsedagspresent till
mig själv ;) hihihihihi.
Jaaa, hela 25 bast fyller man, och vad har man gjort av sitt liv ????
JO LEVT DET!!!YIIIHHAAAAAAA!!!!:):):):):):):)
Har hunnit med det mesta om man säger så, suttit på kåken, avvecklat städer och lägenheter, voltat med bilen,
kört som snabbast 268km/h, festat, gjort dumheter, haft ångest, HAFT KUL!
Blivit fler än en erfarenheter rikare ;)
Ja ni fattar.

Nu kommer man väl till en tid i livet man ska börja lugna ner sig ?
Eller?
Jag har ju lugnat ner mig rätt så mycket iallafall ! :b
Men mitt motto är ju att man ska vara barn så länge man kan !
Jo!





Yeeeee, men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0