Haft finbesök :)

2wwwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ä

hälsar Bebiz :b+å´7´777p

haha.


Nåväl, har iallafall haft besök av Tina&Glenn samt av Linda&Amanda :)
Äntligen fick jag träffa den lilla skrutten! Ja Amanda alltså :P

Tina var snabb med kameran :)


Amanda med mina stickade
vantar på :)



Jag grimaserar :P


Här spanar vi på PLU,
även här jag berättar för Amanda
att det är en sån FET bil
hon ska skaffa när hon blir stor ;)



Nåjo vi hade grymt trevligt iallafall, sen blev Amanda lite trött och grinig
så Amanda och Linda for hem, då åkte jag , Tinko och Glenn runt på byn och kolla :)
Var även och knallade på Kyrkogårn, mysigt!

Yeee...sen när T och G for, gled jag runt på byn med grabbarna :)

Nu ska vi bara ta det lugnt, upp tidigt imorn ;b

Kanske hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0