Godkväll.

Fick min man att diska. Bra det iallafall så slapp jag :P
Har inte ens orkat laga käk idag, så vi var och köpte färdigmat....
Och som sagt har jag inte orkat städa heller...då är jag less, då är det nåt som är fel....
Mjo...men alla har väl sina perioder...





Tänker fruktansvärt mycket på min vän just, att förlora någon så nära , jag förstår inte hur man kan gå igenom
något sådant.
Finns iallafall där vad som än händer!
<3





Ska bli nice med en till bebis i hushållet:)
Alla tycker att vi inte borde skaffa en till, men jag skiter i alla och går efter vad jag och Toffe själva
vill, och detta vill vi.
DegiZ är ju för det mesta ute, tycker synd om TarZan som måste vara helt ensam
när jag eller Toffie inte är hemma.
Undra om bebis och Tarzan är syskon?
TÄnkte TarZan hittade jag ju också via Miriam.
Kanske , kanske inte :P

Yeye....idag har jag skrivit en massa inlägg....
Ska glo på tvn en stund.
Hörs!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0