Funderingar.

Fixade biffen med lampan :P
Nog för att kabeln är vit nu och lampan svart, men det får gå.
Den som tycker det är fult kan gå hem till sig istället :b
Yes.

Kikar på tv just nu, kollar runt lite och funderar  :b
Vad jag ska inhandla för fint hit hem ;)
En ny soffa vill jag ju ha, men det får bli en senare fråga, just nu finns mycket
annat jag vill sätta pengar på :)
Dekor till kaklet, plastmattor, nya gardiner ja allt möjligt ! :)
Jeeee....




Nåjo sen till den ständiga frågan, vad fan ska man äta idag?
Jag har inga idéer just nu iallafall, måste man äta varje dag ????
Räcker väl att man dricker kaffe ? :b


Nu ska jag busa med Bebiz<3

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0