Fortfarande vaken...!

Sitter fortfarande här och ser dum ut, inte orkat göra något annat.
Snart ska väl min man också vakna, nice , hinner vi kramas lite innan han far på
jobbet :b
<3

Tänkte fylla i nån töntig lista, men pallade inte, så jävla kul är det inte,
och dessutom så tror jag inte att folk läser listor...eller gör ni ?
Jag brukar läsa dom första frågorna....verkar det intressant fortsätter jag...annars skiter jag i det.
Fast det är ju klart, många gör nog dom bara för att fördriva tiden...precis som jag.
Men nu ska jag fördriva tiden med annat...så listorna får vänta.


Jag återkommer väl sen, i vanlig ordning. Är ju inget nytt längre.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0