Du är ta mig fan helt otrolig.

Hade kunnat skriva ner en hel del, men skiter i det, den
uppmärksamheten ska du tyvärr inte få.







Ja, jag tog en liten paus från stickandet och rastade PLU och Toffie runt på byn ;)
Nu gör min man kaffe åt mig, sen ska han sova för natten, sån tur att jag har projekt på gång ;)
Höhö.
Bilden på vantarna får ni strax ;b
Nästa vecka ska jag börja måla fondväggen här i tvrummet:)
Ska bli najs!
Blir att spackla och greja först....
Jävla va kul och se resultatet sen ;)
YEye, men ska fortsätta med mitt stickande !


Tinko & jag<3
PUSS OCH SLICK I RÖVEN!

(För vi kör ju med rövslickeri du och jag, hahahahahah)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0