Bryggaren är i gång.

Nu väntar vi bara på Tjallo :)
Hoppas flyget inte var försenat och att det inte är mycket trafik så
han hinner komma hem till färskt kaffe!:)

Jag och älskling har pratat om hur mycket vi saknar byn.
Och det är mycket! :)
Fint , tyst och fridfullt i byn :)
Sthlm lär jag sakna, men inte på en gång.
Blir iallafall flytt hit ner, nu när älskling också trivs här, och det
är faktiskt han som börjat prata om flytten, hur vi ska göra och vice versa:P
Sötis! Fast först vill han jobba ett tag, och det är ju smart:)
Får hoppas han får jobb där på vad det nu hette , som mekaniker :P

Jag själv ska väl ut på arbetsprövning i september, dock vet jag inte var
ännu, men det brukar lösa sig.
Kanske blir att pendla mellan stan och byn...man får ju se.

Nånå, nu ska jag vänta på Tjallo, vi hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0