Blogaward.

Tackar som fick en blogaward av Sofie :)

 



-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

-Skriv sju intressanta saker om mig/dig själv.

-Jag har kort stubin.
- Ger jag mig in på något, fullför jag det också!
-Envis så inåt satan.
-Skor är min stora hobby.
-Jag är en kattmänniska.
-När jag var liten brukade jag smita från dagis.
-Jag är grymt långsint, sårar man mig kan det ta år innan jag förlåter.

 

Dessa underbara bloggare vill jag ge denna award till:
Tinko
Hannah
Ia
Marro
Roslin
Brandy
Linda

Kommentarer
Postat av: ia

naaw :) vad gullig du är! :D

2010-08-20 @ 22:49:09
Postat av: tina

jag ignorerar detta.

2010-08-21 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0