Allmänt less.

Orkar fan inte städa, känner mig inte på humör för det.
Känner mig bara allmänt less på allt och alla.
Tycker man inte om mig så tycker man inte.
Då behöver man inte vara så insatt i mitt liv heller, bara lämna mig ifred och låta mig vara.
Är jag så störande behöver man inte ödsla sin energi på mig heller genom att jämt snacka skit och hitta på
lögner. Är ja verkligen värd den tiden eller ?
Antagligen inte, så tänk om....





Var förbi hos svärmor för en stund sen med några plåtar, hon höll på baka :)
Så drack vi kaffe och snackade i vanlig ordning :)
Hämtade ut paketet med överkastet, kuddarna och lampan, kuddarna och överkastet
är på plats och det blev faktiskt fint :)
Lampan har jag inte orkat lägga upp än, men det kommer det med...

Hittade två bilder från i fredas, på Hanko<3 och på mig och Tinko<3 ;) Enda bilderna som togs också :P

<3<3<3


<3<3<3


Jaoo...men ska nog dra en vila nu igen tror jag.
Kanske man is diska iallafall efter det....

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0