Snott från Hanko:p<3





SENASTE


1. Kompisen du träffade: Veronica<3


2. Personen du pratade I telefon med: Älskling<3


3. Du fick SMS av: också Älskling<3


4. Du kramade: Wilda :)



IDAG


5. Kläder: Svarta strumpisar, svart linne, svart mössa och en gul lång tröja :P


6. Bättre än igår: Blåser inte lika häftigt som igår...


 


 


IMORGON


7. Är det: Torsdag.


8. Planer: Har inte planerat in nåt än...


9. Något tråkigt som händer imorgon: Ingenting vad jag vet nu.




 


FAVORIT


10. Nummer: 5


11. Färg: Rosa, lila, svart, grön


12. Årstid: Sommar



 


13. Saknar du någon? ja som fan!


14. Humör för tillfället? Trött som få...





FRÅGOR OCH SVAR


15. Det första du gjorde i morse? Slog igång datorn:D


16. Vad åt du sist? Macka.


17. Vad irriterar du dig på? Folk med NOLL liv.


18. Tror du på distansförållanden? Kan fungera...


19. Vem tänker du på just nu? Ingen speciell....


20. Tror du att personen tänker på dig med? säkert, vem det nu är..


21. Vart reste du sist? räknas byn ? :P


22. Vad gjorde du igår kväll? Satt vid datorn.


23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma


24. Ler du ofta? Då och då.


25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? Kärlek


26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja ibland.


27. I vems säng sov du i igår natt? Sov på mammas soffa.


28. Vilken färg har din tröja? Gul.




 


SORG


29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja


30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja


31. Gråter du när du skadar dig? Öh nä ?


 


 


GLÄDJE


32. Är du en glad person? För det mesta ja, dock har jag ett hett humör!


33. Vad gör dig glad? Familjen,Älskling,köra bil, mina katter och mina vänner...


34. Önskar du att du var lyckligare? Ja lite kanske..


35. Är lycka överskattat? Beror på


36. Kan musik göra dig glad? Ja




 


KÄRLEK


37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Yes


38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Yes


39. Har du en flick/pojkvän? pojkvän<3


40. Är du nöjd med det? JAAAAAAA<3


41. Är du kär? KLART SOM FAN!




 


HAT


42. Vem hatar du verkligen? X


43. Har du någonsin gjort en hat-lista?


44. Är du en mobbare?


45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja


46. Har du blivit sviken någon gång? ett antal gånger ja!



 




Nåjo det var det, tog bort det sista som handlade om skolan.
Jag går ju inte i skolan, och har inte gjort det på 6år heller....
Nåväl, nu ska jag hinka lite kaffe...
Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0