Morning!

Precis vaknat.
Älskling har varit vaken ett tag.
Jag är fan trött hela tiden, vad det nu kan bero på har jag ingen
aning om....

Som vanligt har det hänt massa saker när folk varit
ut ...saker som jag kommer få höra massa skit om sen...
Palla. Jag bryr mig inte och orkar inte lyssna så ta det med någon annan.
Jag har mitt på det torra.


Så är det!

Nåväl, nu ska jag slänga i mig lite kaffe, umgås med min man
innan han far till byn och sen kika förbi Elin och Erik :)

Ha det bra!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Kanske ska kolla sköldkörteln om du är trött hela tiden?

2010-04-25 @ 13:03:54
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för tipset Peka!

Kanske skulle ta och göra en helkropps undersökning :P

2010-04-25 @ 14:18:23
Postat av: peka

Jag tror man får göra det gratis tom, man tar bara ett blodprov.

2010-04-25 @ 22:06:59
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jaha ? Se där, kanske man ska göra ett litet blodprov då.. :P hehe

2010-04-25 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0