Ljustadalen.

Försökt leta lite bilder på Ljustadalen, men hittade fan ingen.
Förutom den här:


Har som för mig att det fanns bild på hur rummen ser ut
på deras hemsida också, men hade tydligen fel..
Kanske inget att se på, men kanske nån jävel hade velat se hur det
såg ut där jag satt...

Hade iallafall egen toa på rummet, en säng, skrivbord , garderober
och två anslagstavlor.
Om man ville fick man sätta mattor på rummet också, och det gjorde jag
så det skulle se lite mer "hemtrevligt" ut.
Nåjo.

Och appropå plåsterförpackningen där jag jobbade...
Var in på apoteket och såg att plåstrerna nu är
ute i affärerna :P
Kollade upp LOTnumret på förpackningen och visst fan var det ju dom
jag varit med och gjort ! :P höhö.

Coooooolt.

Eller inte.

Nu ska jag göra annat.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0