Ja herregud.

Jag orkar inte bry mig längre.
Finns alltid människor som kommer hata mig och det finns alltid
människor som kommer att älska mig.
Skiter fullständigt i vad fan andra tycker och tänker om mig och mina vänner.
Tyck vad fan ni vill!
Så länge vi vet sanningen om oss själva så spelar det fan ingen roll vad
alla andra jävla loosers säger.

Nu tänker jag inte bry mig om det här längre, tycker det har gått alldeles
förjävla långt och jag börjar bli grymt jävla less.
Så jävla löjligt.
Hoff!

Och till dig "S" som kommenterat i Fröken Attityds blogg.
Jag vet vem du är, och du är inte bättre än någon annan.
Sitta bakom en jävla skärm och påstå att jag och mina vänner inte
tar ansvar över det vi gör och att vi skyller ifrån oss på alla andra.
Haha, så jävla löjligt.
Känner du oss eller ? ÖH nä.

Hoff, nu blev jag fan förbannad.
Nu kaffe för hela slanten!

PÅ ÅTERSEENDE!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

exempelvis nu kan du inte heller ta ansvar över ditt liv. du säger att det gått för långt men ändå är det bland annat du som satt bollen i rullning. väx upp eller far in på kåken igen och ruttna dit där du hör hemma.

2010-04-21 @ 13:25:36
Postat av: Kicki

Men din lilla parasit!

Undra vem det är som borde växa upp egentligen ?

och det var ett jävla tjat om min kåkvistelse.

JAG GJORDE ETT BROTT, TOG ANSVAR ÖVER DET JAG GJORDE OCH TOG STRAFFET GENOM ATT SITTA PÅ KÅKEN.



Vad är ditt jävla problem egentligen?

Yttra dig om någon annans liv istället, på någon annans blogg.

Här vill jag då inte ha dig.

2010-04-21 @ 13:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0