Ja hej.

Hos mamsen nu. Mamma hon är duktig och bakar.
Ska bli gott med bulla och mjölk:P
Hihi.

Kanske man ska låna bilen och åka och köpa lite mjölk ? :P
Jo tror nästan det. Höhö.

Hoff, har känt mig trött som faaaaaan nu i några veckor..
Matt som fan...och jag lessnar på människor grymt fort.
Stubinen är kortare än aldrig förr!
Vafasen har hänt egentligen?
Dock känner jag att jag mår hyfsat bra, men det där med och lessna fort, förstår jag
mig inte på , inte heller varför jag är så satans trött jämt!
Jag försöker att gå ut och röra mig osv...
Men likförbannat är jag trött som en gris !

Nånå, kanske nåt som går över av sig självt....


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kolla va stor Thindra blivit :P Aww! Så söt liten prinsessa!


Inget hus kvar. Nu återstår bara resten att riva....

Jaja, jag ska väl ta och göra nåt vettigt jag...

Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0