Ja, god eftermiddag!

Sitter här i vanlig ordning.
Nä jag har absolut inget liv ! :P Hell no!
Hade jag haft en fungerande bil hade jag nog inte suttit här.
Nä fan! Då hade jag varit ute och gliiiiiiidiiiiiiiiiiiit!
Yeah!

Ska väl knalla upp mot stan och hälsa på Tinko :)
Dricka kaffe , snacka skit och vara allmänt fula ;)
Helt klart!


<3<3<3


Inläggen från kåken
börjar ta slut, är ju redan inne på DAG27,
så jag kommer nog publicera inläggen lite då och då, här framöver :P
Jo så får det bli.

Åh vad jag saknar min man !
Han är fan i byn och kommer inte till staden förrän ihelg :S
Jag orkade inte följa med till byn denna gång...
Får bli sen :P

Nåväl, nu ska jag stoppa på mig ett par mjukisar och
sedan dra iväg till Tinko!

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0