Hej på er!

Vaknat alldeles för tidigt tycker jag :P
Töntat mig på Café World och druckit kaffe som en demon :)
Funderar på att ringa anstalten och prata lite med tjejorna där :)
Börjar faktiskt sakna dom! :P
Vi har skrattat, gråtit och varit allmänt mongo tillsammans.
Jag är en erfarenhet rikare :)

Gveidioterna fuckar ännu upp saker...man måste väl åka dit
och prata mellan fyra ögon om dom ska inse att börja göra sina jobb.
Ringde dit från anstalten några gånger, en av gångerna behövde jag inte ens
säga mitt namn utan dom visste redan att det var jag, och SUCKADE!
Om någon ska sucka är det väl ändå jag ? ? ?

Nåväl, ikväll ska jag umgås med Tina och lillebror :)
Blir säkert mysigt! :)
<3<3<3

Nu ska jag göra annat....
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Det blir det <3

2010-04-03 @ 15:16:03
Postat av: Kicki

<3<3<3

2010-04-03 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0