Heeeeej :)

Färgar håret på mamsen, eller inte just nu i denna stund,
men färgen ligger i iallafall :)
Sen ska jag plocka hennes ögonbryn också , och färga mina egna :)
Yeps.

Är inne på tredje paret babyvantar nu :)
Sjukt kul att sitta och sticka! :P
Ska sticka en matchande mössa också :)

Pratat med min man om saker och ting idag.
Har bestämt mig för att (fast jag egentligen inte vill) bo kvar här,
ett litet tag till, och det är bara för Toffes skull.
Vi pratade även om att när han fått tillbaka sitt körkort och sånt,
då kan vi börja planera en flytt neråt i landet.
Känns ju rätt förjävligt, när alla ens möbler och diverse tillhörigheter redan är
nere i sthlm...Nånå, dom får vara kvar där :P
Nu när vi hittar en lgh här, får vi väl gå på bumerangen och köpa oss nåt billigt
och göra om, typ måla och sånt trevligt :)
Ingen idé att slösa desto mer pengar på möbler när sånt redan finns....
Jo så att så är det.

VAD GÖR MAN INTE FÖR KÄRLEKEN??? :)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0