Härligt väder :)

Och så sitter man inne framför datorn ..ja voi herra.
Lyckats få upp min man, man kan ju inte sova
hela dagen heller ;)


Kikar på London Ink eller vafan det nu heter, nu vart jag fan sugen
på att göra en ny gadd :P
Väntar nog med det tills jag kommer ner till Sthlm.

På måndag ska jag in på Vero Moda och kolla om det finns att köpa något
för presentkortet jag vann igår :)
Säkert finns det nåt iallafall får vi ju hoppas.....

Nåjo, men nu ska jag göra annat.
Något vettigt, som typ spela lite på Café World :P
Höhöhöhöhöhö så rolig jag var !

På återseende mina vänner och icket vänner!

Kommentarer
Postat av: Åse

Jaså köp ;D, dom var så billiga så kunde itne låta bli ;D



Haha jaa skor är fan mitt liv med ;D Har hur många par som helst, och fler blire hela tiden ;)

2010-04-10 @ 17:45:30
URL: http://asewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0