Haha!

Du skulle som skriva ut alla våra namn osv i din blogg?
Men du lilla gumman?
Vafan är det för vits att lägga ut nånting om du sätter lösenord på bloggen?
Inte som så att folk kan gå och läsa vilka "hemska människor" vi är...

För vänta...du hade väl typ en kompis va ?

Nä du tjejen, börja fundera på hur du beter dig så ska vi se att allt löser sig.
Lätt och sitta och vara kaxig bakom dataskärmen, och när det väl kommer
till kritan gömmer du dig som en liten jävla musjävel.

Haha och sedan påstå att du inte är ett dugg intresserad av min väns liv??
LIKFÖRBANNAT har du då lyckats fixa fram hennes nummer och ringer och dummar med
dolt nummer ....Hahahahah hoff...

Nåväl :) Jag vann presentkort igår :)
Mest rosa;)

Nu ska jag vila lite med min man :)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Musjäveln (;

Har inte fixat fram din väns nummer, fanns en period då hon höll på att ringa som ett cp till MITT nummer så därav fick jag hennes. Kan inte heller rå för att min kompis har hemligreggat sitt nummer :)



Ska mycket till innan jag ska börja ändra mitt beteende för eran skull, kommer typ aldrig ske! För så himla mycket betyder ni inte för mig.



Så om du ursäktar mig så var allt som sades och skrevs igår riktat mot Klamydareklamen, dvs din vän Tina. Så du behöver inte vara hennes lilla bitch som måste ta hand om allt åt henne :) Men det kanske är en vana från när du satt inne harkel



Nåväl, jag skiter totalt i både dig och dina fula vänner men tänkte bara informera dig om lite saker.



Och jag kommer låsa min blogg frammöver också, när det än behagar mig och är du såpass desperat att du måste läsa den då så skicka din mail så kan jag fixa så att du kan låsa upp den för att läsa!

2010-04-10 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0