FÖRLÅT PEKA!

Förlåt Peka, för att jag inte kom på din sons kalas.
Men vafan...alla som är där har barn, förutom jag.
Jag är den enda som inte kommit nånstans....verkar det som...
Kände att jag platsar någon annanstans då..kanske inte vet jag.
Jag kanske är störd?

Nåjo, varit och tankat mamsens bil, tacka vet jag mercedes ;)
Haha, nä men att kopplingen var lite flurig på mamsens bil,
annars var den väl helt okej att köra.

Alltså, jag har ju som kommit på att jag är en av Kirunas första hemlösa.
Jag har inget "riktigt hem".
Jag har en resväska med kläder som står hemma hos mamma.
Jag sover här ibland. Ibland sover jag i byn med Toffe, och ibland sover vi på Tallplan.
Det här går ju inte.
Mitt möblemang och annat skit är nere i Sthlm.

När ska jag dit?
Ja när allt fixar sig med mina cash...
Sen är det ju det här med den här jävla vulkanen...
Undra hur länge alla flygresor blir inställda ? ? ?
Jorden är på väg att gå under.
Inse.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0