=)

Pratat med Hanko<3 i över en timme.
Känns bra :) Saknar ju henne! :)
Vi har alltid något att prata om :)
<3<3<3

Och till er som kommenterar anonymt, jag behöver inte era
löjliga kommentarer, spara dom till någon som kanske behöver dom.
Jag vet att folk inte gillar mig, men vem bryr sig ?
Inte då jag. Jag har mina vänner som tycker om mig, har även min familj.
Dessutom har jag en underbar man, mer än så behöver jag faktiskt inte!


Tråkigt att jag stör er så mycket.
Det är ju frivilligt att klicka sig in här.


Nåjo över till annat.
Imorn ska jag och Tinko kolla läget på bummis :P
Haha, man kan faktiskt hitta nåt :P
Hittade ju min kaffebryggare där för 50spänn :P
Jaoo...

Ska kolla runt lite...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mata inte trollen ;)

2010-04-26 @ 09:15:53
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe ;)

2010-04-26 @ 12:19:36
Postat av: Rebecca

Exakt och om man nu väl har modet att skriva något elakt så borde man väll också ha mage till att skriva VEM det är ifrån också?! Töntingt tycker jag..Om man inte tycker om en människa och vill ha det sagt så ska man fan i mig säga det till den personen och om det nu skulle vara på en blogg så skriver man också vem man är.Utan att vara anonym ;P Haha, ja vi lever i ett knasigt samhälle..mer kan man inte säga!

2010-04-26 @ 15:24:18
URL: http://everyonedoit.bloggspace.se
Postat av: Kicki

Helt rätt ! :)

2010-04-26 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0