Damen lessnar fort...

Jo.
Har märkt att jag lessnar fort på saker och ting.
Har gjort det förut också, men nu efter allt skit som varit har jag
börjat lessna på saker tvärfort....
Förstår inte vad som hänt med mig egentligen...
Känner inte igen mig själv och jag känner mig allmänt konstig på nå jävla vänster...


Dessutom är jag lättroad så här efter min kåkvistelse...Igår märkte vi att jag roade mig med och
putsa Toffes dator så den sken...ja fyfan..
Men även där lessnade jag fort...efter en kvart eller så...

Folks gnäll gör mig galen!

Ja jag gnäller lika jävla mycket, men för det mesta är jag bara tyst.
Allt gnäll som man får höra varje dag från den och den och den och den och den...
Alltså jag vill bara spy galla över människor ibland...
Vad fan har hänt med mig ?
Jag står inte ut med något längre känns det som...

Inne på kåken blev jag också knäckt av minsta lilla grej.
En grej som jag annars hade skrattat åt ute i det fria...
Så jävla sjukt....

Vafan har hänt?!?Vem är jag?!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan det vara så att kåken har gjort "sprickor i skalet" som gör att du inte visar upp samma "beteende/sida" längre? :O

2010-04-08 @ 22:09:29
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja kan hända...man får se vad som händer här hädanefter:P

Förhoppningsvis är jag inte lika less längre :P

2010-04-09 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0