DAG 12, 13 & 14.

11/3-10 DAG 12 kl:23.02

Varit en jobbig dag!
Alldeles för jobbig för att orka skriva ner något.
Tar det imorn!På återseende!



12/3-10 DAG 13 kl:20.48

Nåjo. Igår då; raseriutbrott, gråt behöver jag säga mer?
NÄ! Nåväl, var och red igår iallafall. Fan svinkul!
Idag har jag träningsvärk, imorn blir det väl värre...

Just nu sitter jag med några brudar och har trevligt med fanta och chips.
En av oss som muckar på måndag så idag har vi "mysfredag".

Idag har det inte hänt desto mer, fått brev av Hannah<3.
Jobbat, städat, surat, deppat osv osv....
Jag har fan ingen lust att skriva mer.....
PÅ ÅTERSEENDE!



13/3-10 DAG 14 kl:22.11

"Myslördag" har vi haft idag. På helgerna är vi ju lediga så idag har vi bara
slappat och haft det väldigt trevligt.
Har tvättat kläder, hunnit sticka två mössor och sånt kul!

På eftermiddan har vi spelat bingo. Jag vann, två gånger! :p HAHA.
Vann rätt bra grejer ändå; en solning, anteckningsbok plus penna, två rakhyvlar,
en kopp och en lypsyl:D
Nödvändiga grejer för någon som sitter inne.....

Sen har vi beställt pizza!Gott!Hitkört och allt, haha !
Och nu börjar medicinen att verka, men tänkte att jag kanske
skulle berätta om vad som hände i torsdags då allt verkligen sket sig!

Nere har jag varit sen jag kom, men denna dag var extra jobbig.
Började iallafall med att dom tog in mig på urinprov eftersom dom gör stickprover lite då och då
på alla intagna.

Jag får klä av mig sen kissa. Provet visar POSITIVT!På BENSO?!?!?
Jag fattar ingenting och blir typ "anklagad" för att typ smuggla in sånt skit här.
Blir grymt sårad, ledsen och FÖRBANNAD, då jag inte håller på med sånt där jävla skit!
Stormar in på rummet där dom gjort en visitation och lämnat allt huller om buller.

Går sedan till matsalen där den där jävla häxan i köket är och hon börjar ju så klart gnälla.
Hon får svar på tal...!Stormar ut igen...
Den säkerhetsansvarige ber mig komma in på hans kontor.
Får veta att mitt första urinprov varit positivt på benso som dom sedan skickat på analys.
Analysen som SJÄLVKLART visade att jag var NEGATIV!
Sedan får jag förklaringen att mina mediciner kombinerat med min nattmedicin kan göra så att teststickan
visar positivt på benso eftersom den tydligen är sååååååå känslig.....

Lugnade ner mig, men att bli anklagad för saker man inte gör eller gjort gör fan en förbannad!

Nåväl, som tur är slutade ju allt bra, for sedan och red och det fick mig att må bättre....

Jaaaoo...på återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Glömde skriva tidigare att det ju är jättespännande att läsa om tiden "därinne" ;) Ja, och vad du sysslar med annars är också kul å veta.

2010-04-08 @ 22:43:38
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Va kul att du tycker det Peka :)

2010-04-09 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0