Babyvantar :)

Har suttit och stickat en stund nu :)
Nu är ena vanten klar iallafall, ska börja på den andra nu snart :D
Jävligt rogivande att sitta och sticka.
Tycker det är grymt kul också för den delen!
Nångång när jag blir stor vill jag ha en lägenhet med
ett "hobbyrum".

Där ska det finnas allt möjligt. Symaskin, garn, stickor, tyg..
JA ALLT som har med pyssel och sånt att göra.
Pärlor och grejer.
Ja fyfan! Det hade varit grejer!

Nåväl, tänkte bara slänga in nåt inlägg så här i all hast...
Återkommer väl sen...




Toffifi<3




PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Marro

Åh, jag vill också kunna sticka!

2010-04-20 @ 23:20:54
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du får lära dig ;P Inte så svårt ju :P hehe

2010-04-21 @ 13:00:51
Postat av: Marro

Ja men då behöver man nån som kan lära en. Vet faktiskt inte om jag känner någon här nere som kan sticka :D

2010-04-21 @ 18:24:50
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det var ju mindre bra :P

Jag får helt enkelt dra fingrarna ur och komma ner och lära dig ;)

2010-04-21 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0