5/3-10 DAG 6 kl:22.16

Har inte haft tid att skriva på hela dan!
Har haft fullt upp! Haha, nä men har ju jobbat hela
dan, och så har jag suttit och stickat i några timmar....

Har suttit och funderat mycket under min vistelse här,
borde jag ens vara här? ? ?
Mer än hälften som sitter här har gjort grövre brott än jag...
Fast det är ju klart, beror ju på hur man ser på saken...
Nån kanske tycker jag gjort ett allvarligt brott...Nånå...
Gjort är gjort.

Har iallafall träffat fantastiska människor som jag gärna vill hålla kontakten med.
Några få som satt spår i mitt hjärta :)
Känns bra!

Snart är en vecka avklarad. "Bara" tre veckor kvar :P

Har ansökt om särskild permission nästa torsdag, då
man får gå och rida.
Hoppas dom beviljar den!
Tusen år sen man red :D

Har varit nere och matt i två dar nu, känns bara så jobbigt att
vara 90 mil från familjen och vännerna.
Jag saknar mina tre små odjur och min underbara Kristoffer!
Jag får ta dagen som den kommer och inte tänka för mycket.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0