4/3-10 DAG 5 kl:12.28

Mätt som en gris!
Var ärtsoppa och pannkakor till lunch.GOTT!
Förpackat plåster. Snart har vi packat klart det här märket,
sen ska vi börja limma och packa "Hello Kitty" plåster :D
Nice :D
Nu när jag har något att göra på dagarna har jag inte riktigt tid att
skriva blogg eller dagbok eller vad ni nu vill kalla det.
Men ska iallafall försöka skriva nåt:)
Nu ska jag och packa plåster.
PÅ ÅTERSEENDE!


DAG 5 kl:16.02

Precis slutat jobbet. Nu har vi börjat med Hello Kitty plåstren.
Räknat in dom, vikt kartongerna och sedan limmat dom.
Rätt skoj.
Idag har jag känt mig lite trött, nere och omotiverad.
Men alla dar kan ju inte vara bra.
Snart är det middag, tror till och med det var något gott!
Typ tacos! :)
Nåväl...'
På återseende!


DAG 5 kl:22.06

Känt mig allmänt matt idag.
Jag saknar alla där hemma! Speciellt Toffeälskling!<3
Vilken tur att jag bara fick en månad och inte längre...
Hade kunnat sluta illa då...
Hade väl blivit helt snurrig.

Kommit in två nya idag. Nu är det inte jag som är den
"nya" längre. Och nu kallar dom flesta mig för Kicki :D
Känns som att jag varit här längre än vad jag egentligen varit.
Köpt garn och stickor, håller just nu på att sticka en halsduk.
Funderar på att kanske sy nåt också, då det finns ett "hobbyrum" här med
symaskiner , men får se om man hinner det, nu när man
har ett "heltidsjobb" HAHA!.

Till helgen är jag ledig, då ska jag försöka skriva några fler inlägg.

Börjar känna mig riktigt gammal nu.
Vaknare före klockan sju och somnar före tolv :D Hehe.
Men det är bra med rutiner osv....

Blev ingen dans idag eftersom det hände vissa grejer, men det
blir nog säkert imorn. Vi har ju snart satt ihop en hel dans :D
Well, well, nu ska jag lösa lite korsord i vanlig ordning.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0