25/3-10 DAG 26 kl:21.21

5 dar kvar!
Hur fan ska jag stå ut? Mitt humör skiftar på 3sekunder.
Först är jag glad för att sedan sekunden senare deppa ihop totalt.
Helt sjukt. Sjuk situation, sjuka jävla människor, sjuk jävla personal!
Vill bara att det ska bli tisdag den 30/3 kl:04.50 då taxin hämtar
bort mig från den här äckliga anstalten.

Idag har vi varit och ridit, nåt positivt iallafall!
Fick rida en ponny som hette Moonlight :) Så jävla söt!
Ridningen gick jättebra och jag fick till och med prova hoppa över ett hinder :P
Dock var det ju inget högt hinder, men iallafall :P Höhö.
Sen fick Moonlight en liten belöning av mig :P
Och jag kan säga att jag inte kände mig rädd för hästen, trots många
år av rädsla. Kändes nice.
Fast jag var ju rädd för alla andra hästar där :P HAHA!

Sitter och väntar på att personalen ska komma och låsa
fönstret så man kan klä av sig och krypa till kojs...
Men i vanlig ordning dröjer dom som satan....!

Imorn är sista arbetsdagen, pallar fan inte jobba måndag.
Måndag ska jag fan bara packa och städa!

Ja gud ja, jag har blivit en riktig bitterfitta, men det är sånt man får ta.
När jag kommer härifrån blir det nog annorlunda, för då är jag FRI!

Igår märkte jag en ny grej.....
Vafan plitarna går runt anstalten på kvällen för att kolla så ingen obehörig
person befinner sig på anstaltens område, och så kollar dom säkert så man
inte smugglar in nåt osv ...

I väntans tider fortfarande.....

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0