24/3-10 DAG 25 kl:22.19

Damen har grymt ont, träningsvärk!

Friheten närmar sig! Jag längtar!:)

Idag har folk varit arga, irriterade och väldigt ledsna.
Blandannat jag har gråtit, varför tänker jag inte dela med mig av...
Jobbigt att vara här...
Men jag är glad att det finns människor här som stöttar
en när det känns svårt.

Imorgon blir det ridning igen:) Kul! Nu ska jag få rida på en ponny:P
Haha, för dom är mindre och ser inte lika farliga ut som dom stora :P
Ihelg är det bingo igen :D
Då vinner alla som är med, så jag ska lätt vara med! HAha!
Och så går ju tiden snabbare :P

04.50 på tisdag går taxin härifrån anstalten, då är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fyyfan vad fint!
Det första jag ska göra är att ringa min älskling och min mamma:)

Nu sticka lite, sen sova!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :D

Har du någon gågon gång läst min blogg? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa den? :D



Ps:Jag designar bloggar till er som behöver för ett billigt pris.. ( läs mer på inlägget om design under fliken design )



Kram :)

2010-04-18 @ 17:46:36
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0