23/3-10 DAG 24 kl:22.26

Helt vanlig dag på anstalten.
Förutom att vi haft en narkotikahund på besök...
Alla vi intagna fick sitta inne på personalens konferensrum
medans hunden sökte igenom våra rum, och under den tiden
blev vi visiterade med metalldetektor :P
Dom gör jämt såna här stickprover...

En tjej fick dessutom sitta på isoleringen en timme, inte för något hon gjort
utan för att hon inte kunde kissa när hon skulle lämna urinprov..
Isoleringen är ingen höjdare.

Igår kom det en zigenare hit......Alltså inte för att vara så, men
hennes attityd går fet bort!
Alla har blivit extra vaksamma, ingen vill dela rum med henne osv....
Hon hade gått fram till en tjej och sagt ; "Ingen här, jävlas med mig".
HAhahahahahahahahahaahahahahahahahahahhahaahahahahahahahahahahahahh!
Snacka om att göra bort sig !
Ingen som ens yttrat sig, plus att vi tjejer som är här är något så när "vänner", inget tjafs eller nå såna hemskheter, lite smågräl då och då, men det är sånt man får räkna med
på detta ställe.
Och så kommer hon sen!HAHA, ja herregud!

Nu må jag vara fördomsfull, men skulle inte förvåna mig om hon sitter
här för grov stöld eller nåt liknande...(vet btw nu vad hon sitter för)
Jävla nörd som tror att man ska vara rädd för henne !
HAHAHAHA!

Jaja, sån tur att jag muckar snart:)
Fyfan jag ska njuta!
Jag ska uppskatta livet och min FRIHET!!!!!
Godnatt och på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0