22/3-10 DAG 23 kl:16.24

Jobbig dag!
Orkar fan inte skriva!
SKIT! SKIT! SKIT!
På jävla återseende!


DAG 23 kl:22.40

HAHA!
Ja man förstorar upp saker när man sitter här,
man kan knäckas av minsta lilla!
Den som påstår att det är lätt att sitta inne kan ta sig därbak!
Går inte i ord att beskriva hur psykiskt påfrestande det är.
Man måste helt enkelt uppleva det själv.
Nu ska ju inte jag sitta här nån längre tid, men det är fortfarande tungt!
Här inne spelar det ingen roll hur länge du suttit, alla sitter vi
i samma båt och alla känner vi olika.
That´s it!
Man måste nog ha ett rätt så bra psyke för att orka med detta...

Idag har dan som sagts känts förjävlig!
Varit trött, surig och otrevlig.
Otrevlig mot personalen, blir så när dom själva beter sig som as!

Ikväll kom det två medlemmar från NA och berättade lite
om deras verksamhet.
För er som inte vet, så är NA Anonyma Narkomaner.
Varför jag valde att delta är inte för att jag själv drogar, utan
för att folk i min närhet sysslat med sådant och tyckte det kunde vara
intressant att höra vad dom gör och lyssna på hur dom själva kom ur sitt
missbruk. Jag tycker att det är bra att dessa olika verksamheter finns.
Intressant möte faktiskt! Helt klart!

Nu ska jag sticka en stund :P
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0