19/3-10 DAG 20 kl:15.22

Fick sluta tidigare för en gångs skull, vilket är skönt!
Nu ska jag bara ta det lugnt tills maten, sen
blir det träning :)

Idag är det ett halv år sen jag tog taxi
på fyllan och åkte till byn för att träffa älskling :)
Tiden går fort :p Saknar min babu! <3

Fick brev av Tobbe idag :)
Kul när folk skriver åt en när man sitter här :)
Det blir som nån sorts "glädje" i det hela.
Man mår ju som inte bra av att vara här precis...

Nu göra annat, på återseende!


DAG 20 kl:22.39

Godkväll!
Precis lagt mig i sängen.
Ska bli skönt med sovmorgon i morn.
Kan behövas om inte annat....

Ikväll har vi svamlat på i vanlig ordning.
Kom en ny tjej idag också, som man tycker skulle ha skickats
på avväjningsklinik istället för hit.
För det första är hon påtänd som fan och för det andra är hon grymt jävla
förrvirrad och fattar ingenting.
Hon går vilse, går in i saker och är allmänt "slapp" och smutsig...
Hon har tydligen inget hem heller, för en tjej som hade frågat henne
om hon var från Sundsvall, det var hon, men hon var hemlös...?...

Skum brud, man blir nästan lite mörkrädd, vem fan vet vad hon hittar på
när hon är påtänd? Hon kanske hamnar i psykos eller nåt...LäbbbiiiiiigT! :P
Jag har då kollat så min rumsdörr är låst, flera gånger t.om! :P
Här kan man aldrig gå riktigt "säker". Ja, det är så jag upplever det iallafall.
Sen har vi en golare här på anstalten också, men det tar vi sen, för nu ska jag sova!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: elin rowainen

Väldigt intressant och läsa :)

2010-04-15 @ 18:11:08
Postat av: Kicki

Härligt! :)

2010-04-15 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0