15/3-10 DAG 16 kl:21.02

Åh fyfan vad vi skrattat idag! Vi har haft så jävla kul!:)
På jobbet har vi börjat packa nya plåster. Rätt tråkiga, men det är
ändå rätt kul :P
Har pratat med några av tjejerna här som är från Sthlm om bostad där,
och dom ska hjälpa mig med det , så gott dom kan.
Underbara människor!:)<3
Tacksam över att jag hittat vänner för livet.Det kom något bra av det här också...
Man måste försöka tänka positivt.
Nu snart så ska jag ju äntligen hem.

Ni vet mitt nyårslöfte?
Jag har varit nykter sen den 25e december. Nu när jag muckar
ska jag och min älskling dricka några öl och äta gott, bara vi två.
Det är jag värd tycker jag.

Däremot har jag LOVAT mig själv och alla andra att inte
dricka lika mycket och ofta som förut.
Jag ska lämna allt skit och elände bakom mig, skärpa till mig och börja
om på nytt.

Det här fängelsestraffet fick mig att öppna ögonen. Jag ska hålla mig undan
från allt elände, så gott det går!
Detta året ska bli det bästa, precis som resterande år i livet!
Nu ska allt bli bra igen!

Ska röka sista ciggen nu.
På återseende!



DAG 16 kl:22.11

Precis duschat, ligger i sängen nu, medicinen har börjat verka.
Snart ska jag sova!:) Nice!

Ja fyfan det har börjat klia i mina ögon som fan! Kom då på att en tant här inne
har ögoninflammation! Hoff, skulle inte förvåna mig ifall det är hon som
"smittat" mig, det är ju smittsamt eller så har jag kanske fått nån allergi...
Hela stället kryllar ju av mögel!Och luften här är inte den bästa!
Torr och jävlig!

Idag fick jag iallafall brev av mamma:)<3 Hon är så söt
min lilla mamma! Hon hade skickat med frimärken också:)
Sötnos! Och så hade hon ritat en "bild" på Snoozie, hehe :D

Nå nu ska jag avsluta. Nya tag imorgon!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars barn hoppas de blir en klok människa av dig också en dag. Ditt liv har inte varit lätt....

2010-04-10 @ 20:56:24
Postat av: Kicki

Nä jag är inget stackars barn :)

2010-04-10 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0