14/3-10 DAG 15 kl:15.05

Söndag idag. Seg dag. Känner mig aptrött.
Sitter på mitt rum.
Försökte vila lite men gick inge vidare...
Stickat i vanlig ordning, nu blir det en mössa till Ella:P

16 dagar kvar på det här stället, ska försöka göra det bästa den resterande
tiden så jag inte deppar ihop totalt.
Imorn får vi lön, ska bli kul och se hur mycket man "tjänat" HAHA.
Nåväl nu ska jag ut och ta en ciggah.
På återseende!


DAG 15 kl:22.31

Och så har ännu en dag gått:)Känns fantastiskt!
Har faktiskt varit trevligt idag! Vi har stickat, pysslat och snackat skit
Två tjejer som lämnar anstalten imorn som vi har tagit "avsked" av idag,
då dom åker så tidigt på morgonen...Vi har fikat gott och så har jag och några
av dom andra tjejerna fått lite kläder och sånt som dom inte vill ha med sig ut.
Jag fick bla nån tröja och byxa och ett par läckra svarta stövlar :)
Nice som fan! Hehe

Ja man lär ju sakna båda två. Dom som varit dom "friska fläktarna" här och alltid livat upp
stämningen lite extra...

Ja nåjo, nu ska jag sova. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0