what?!?!?

Läste i NSD om att en björn är på vift här i Kiruna:P
Läs artikeln här om du vill :
http://www.nsd.se/nyheter/kiruna/artikel.aspx?ArticleId=4838334

Läbbigt ju ! :P HAHA!

Nå mer då ? Jag vet inte.
Sitter här och dricker kaffe i vanlig ordning.
Katten har damp, lillebror sover och storebror är
ute och friar.

Nästan lite synd om mig som inte kan sova :P
haha.
Eller inte :P

Hann ta två fjantiga bilder på mig själv också,
under min lilla ensamhetsseans :P ( JAG VET, DET FINNS INGET ORD SOM HETER DET)Orka bry sig?

HAHA!
Tittar ni på den andra bilden kan man se
min gulliga dubbelhaka ;) ÄH! Det ska va! ;)

Nåväl...ska väl kanske göra nåt annat...
Typ logga in på FarmVille :P HAHA


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0