tjoho!

Nyss kommit hem från Vittangi :P
Råkade visst bli en liten resa dit igår natt ;)
Myst på som fan , badat badkar och gjort massa mysiga saker ;)

Har väl inte desto mer att säga...'
Sitter hos Towe, Hannah är också här :)
Towe har bjudit på sushi ;)
Faktiskt rätt gott :P hehe

Lägenheten är tom sen igår, känns förjävla skönt!
Rätt så jävla sunkig lägenhet.
Slarvigt målat osv osv...blä bläblä

Och det roliga är att den jobbigaste grannen som x påstod
sig vara, var ju snällast.
Igår bjöd hon in mig i sin lägenhet och gav mig en bok som hon också skrev i :P
Så jävla söt tant!
Lätt att jag ska skicka vykort från sthlm ;)

Nåniin nu ska jag dricka kaffe och umgås med mina vänner Hannah och Towe ! :)

Du är söt ;)




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0