PYJAMASPARTY!

Ikväll ska vi ha pyjamasparty hos Hanko :)
Jag, Hanko och Emmelie :)
Kommer nog bli en massa svammel ! ;)
Och massa bilder! Hoppas jag iaf ;)
<3<3<3


Hoppas att damerna inte är allt för trötta efter jobbet så
hinner vi kanske lägga upp mitt löshår jag köpt av Hannah ;)


Pratar med Fru Roslin på msn.
Gud jag saknar den lilla pissfi**an ;) <3


Haha, vår lilla "Spökafton" minns du ? ;)
I vintras hemma hos mig på trinka iaf :)
<3


Nåniin.
Jag vet inte så mkt mer.
Jag saknar fan pappa !
Och mamma. HAHA. MAMMA KOM HIT OCH VAR MED MIG!
:)


Nå lika att ta mer kaffe.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Roslin

Haha fan vad gammal bild xD Hujj, vi var ju rädda dära :p de spökade fan på RIKTIGT!

2009-09-12 @ 18:26:25
URL: http://elinroslin.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha ja det spökade fan på riktigt ! :p

Har kvar ännu bilderna vi fotade på datorn ;)

<3

2009-09-12 @ 18:56:57
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0