Okej. . .

Nu har jag tittat på det här jävla svamlet
ett bra tag, nu blev jag lite less. Faktiskt!
Mår folk dåligt, kan det hända ja, att dem äter medicin.
Men det betyder inte att man är störd i huvet eller
mongo på annat vis. Utan för att det hjälper folk att börja må bra igen.

Själv äter jag två olika sorter.
Inget jag skäms för. Jag mår svinbra! Och behver inte äta dem hela livet, men tills allt ordnat
upp sig, vilket det är på väg att göra :)
Alla människor kan hamna i en svacka i livet.
Klarar man inte av det själv, kanske man måste
kompensera det med medicin. Alla är vi olika. Bara att acceptera.

Så vadå alla som äter mediciner för annat, är dem också sjuka i huvet eller ?


Jag brukar inte lägga mig i....men nu blev jag fan förbannad.

Nåniin....hoff..

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Precis! Så borde kanske såna som försöker pika andra gå till läkarn och få ett recept på ett liv!



*<3<3<3*

2009-09-17 @ 14:00:32
Postat av: Kicki

Ja nåt sånt :)



<3<3<3

2009-09-17 @ 14:04:23
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja, jag äter medicin mot astma, men jag är inte sjuk i huvudet för det :P Hahaha

2009-09-19 @ 14:17:58
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nej just precis :)

2009-09-21 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0