Kaffe

Kaffe kaffe kaffe ! :P
Nåjo blir att hinka i sig kaffe nu :)
Fast först tänkte jag skriva lite.




Haha fick en kommentar igen från någon som kallar sig "Fia",
snälla, vem fan bryr sig om vad du tycker  ?
Låt oss vara fjortisar då :) Och kom fan inte
hit och läs om vi stör dig så förbannat mkt! :P

Men vet ni vad det roliga är ? Kära vänner och ovänner.
Det ligger alltid NÅN slags avundsjuka bakom det hela :)
Så varsågod, ni får gärna komma tillbaka och
avundas mig :) hhohoho!




Nå det var det.
Nu koka kaffe sen nöta FarmVille.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror också de.. dom är säkert jätte avundsjuka på dig för du är ju så otroligt bra.. ;S så säkert

2009-09-08 @ 14:14:22
Postat av: Kicki

Alltså, säger samma sak åt dig :)

Frivilligt att skriva in min adress i adressfältet ;)

Sen börjar jag fundera, din IP-adress dyker ofta upp i bloggen.



Både positiva och negativa kommentarer.

Inte funderat på om du är schizofren eller nåt?

2009-09-08 @ 14:18:21
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

hahahahaha :p

2009-09-08 @ 14:32:57
Postat av: Kicki

Höhö ;D

2009-09-08 @ 14:50:25
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0