ja godmorgon!

Vaknat för en stund sen :)
Halft död. JAG HAR JU BLIVIT SJUK!
Fatta less. Hoff.

Idag känns det som att vi har mkt att göra brudar ;)
Eller hur ?
Jag måste till morsan och kolla vad som ska med
till sthlm med flyttgubbarna, och vad som inte ska :P
Måste på staden och hämta ut cash.
Till Hanko en sväng och käka smörgåstårta ;)
Tror jag skulle förbi Peka också och lämna doppresenten som
jag inte hann ge i lördags. :S

Kolla förresten vilken fin bild jag fotade på
lilla familjen :)

<3



Sen har jag jag, Towe och Hannah flummat som vanligt men orka lägga in alla bilder här,
resten finns på ansiktsboken för dem intresserade ;)



<3<3<3<3<3


Nåniin har inte desto mer att säga....
Kolla likheten ;

HAHA!<3


Nu ska vi vänta på Towe som snart ska komma hem från skolan.
Sen ska vi börja röra på oss ;)


Vi hörs !


Du är fortfarande söt;)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Roslin

Haha fyfan vad lik nå är :P får jag träffa han när jag kommer hem? :)<3

2009-09-21 @ 14:50:35
URL: http://elinroslin.blogg.se/
Postat av: Kicki

jaa klart du får träffa honom när du kommer :)

Hur får man tag i dig btw??:P

<3<3<3<3

2009-09-21 @ 15:00:58
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: nin

haha såg icke att du skrivit att du var lik hunden-hahaa

2009-09-21 @ 22:42:58
Postat av: peka

Nå ingen Kicki idag heller :(

2009-09-21 @ 23:17:20
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0