Hejhejhallå

ÄNTLIGEN är iaf spisen och ugnen
klara! Fysatan jag har skrubbat!
Den jävel som säger att det är dåligt gjort...
är det synd om sen ;)


Tänkte bara ta en liten paus nu,
sen ska jag fortsätta tömma skåpen i köket
tills Hannah kommer ;)

Nu är jag igång, hade kunnat städa ur rubbet känns det som ! :P
Hehe.
Börjar seriöst tycka det är kul att städa;P
Lite jobbigt är det ju när man börjar se
"osynliga fläckar" efter några timmars skrubbning.
Men det är sånt man får ta :P


JAJA, jag ska väl sluta gnata om mitt jäkla städande.
Vem bryr sig liksooooooooom? ;)

Nåniin...nu ska jag fortsätta.
Btw, så kommer bilden på min nya piercing sen ;)

HEJ HOPP PILLESNOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0