H o F F !

Mina bröder gnäller på min babu hela jävla
tiden , börjar bli lite less fan.
Han leker ju bara ;)

Förresten så kollade vi gamla bilder på Hannahs dator.
Kolla vad jag hittade !

Lillebror Niklas ! :) Liten baaaabbuuuuuu ju ! Sööööt! ;)
Ser ni att han liknar mig lite? ;) aaaw !
<3<3<3

Jaha, fy fan vad skön helg alltså!
Nyktert hela helgen, ingen bakfylla, ingen ångest inget nåt :P
Hehe.

Men nästa helg blir det att fira.
På fredag är det ett år sedan min ryggoperation2 och
så är det ett år sen, jag och min Gullis "förlovade" oss :)
<3<3<3

Sen på lördag ska jag på dop :)
Och efter det, ska jag besöka Hannah då hon fyller år :) <3<3<3
Kan bli kul.
Dop är roliga, men jag blir så töntig och rörd jämt och
håller på böla och grejer....(när ingen ser ;) ) HAHA!

Nånå. Nu ska jag röka en cigg!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0