Godmorgon! :P

Har precis vaknat :P
På helgen får man sova längre ;)
Blev väckt med en söt liten underbar puss av min underbara
babu, SkräpJohan ;) <3


Jag kommer sakna ihjäl mig! ååååhhh.
Nå jag vet att han kommer ha det bra iaf :)


Jag känner mig glad och tacksam till livet :)
Varför?
Nej , jag vet inte, jag bara gör det.
Finns inga hinder jag inte kan hoppa över ;)
Vissa är svårare än andra att ta sig över.
MEN JAG KLARAR DET! :)

Joooooo...jag är bjuden på dop! :)
Naaaw! Jag blev helt rörd!
Tack, och jag kommer gärna ! :) <3<3<3


HAHAHAHA. Min bror Mikael tycker att jag liknar Moe i Simpsons,
nu när läppen är så svullen.
Därför ska jag visa er två bilder, och ni får väl säga om ni håller med
honom ;) HAHA!



Nåjo men nu ska jag dricka lite kaffe och
farma lite på FB ;)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Roslin

Haha jess du liknar han kan man säga :p satan vad svullen du var, ska man verkligen vara det så länge? Love <3

2009-09-12 @ 14:18:03
URL: http://elinroslin.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha! :P

Ja men varför den är svullen är för att Hannahs

kanyl är så jävla liten så smycket får inte plats i den...så smycket har vi fått pressa in som bara fan :P

Därför det är så jävla svullet :P haha

2009-09-12 @ 14:49:38
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Roslin

Haha okej på så sätt :P då vet jag :)

2009-09-12 @ 15:02:10
URL: http://elinroslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0