Godkväll! :)

Börjar känna mig helt slutkörd.
Knappt att jag orkar hålla ögonen öppna!

Foten värker, har den gjort ända sen
öhh???Jättelänge iallafall :)
Funderar på om det kanske är nån spricka eller nåt.
Så fort jag anstränger mig så börjar det
dunka, värka och typ svida :P
Jobbigt nönting. Och denna information är till för
alla intresserade :P Eller nåt..inte fan vet jag...

Antingen är jag trött, eller så är jag övertrött..


Jävligt svamlig och knäpp, och jag är alldeles ensam! ;P
HAHA!
Dampat med katten. Han funderar väl om jag är frisk eller nåt :D


Skulle pussa  kissejäveln, men han sprang iväg ! :P



Chillpose ;)



På denna bilden sitter han
och kikar på katter på skärmen :P
Fotade precis innan han anföll skärmen :D
HAHAHA fyfan vi skrattade ! :P
Lillsötingen ;)

Oj fan , tiden går fort när man har roligt !
Ner i tvättis igen.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hmm..är den "intresserade". Kan det vara hälsporre månne? Jobbigt sånt där, har liknande dilemma i min ena fot.

2009-09-14 @ 22:31:53
URL: http://nadjizen.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nå har ingen aning. Det är ju inte hälen jag har ont i..utan på insidan av foten...

2009-09-14 @ 23:02:26
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Nadja

Aha, men den infon stod inte juh. :P

Men är typ samma ställe som jag också har ont, kan vara någon nerv som kommer i kläm eller nått vid ansträngning. Bara att besöka farbror doktorn om det är för besvärligt.

2009-09-15 @ 08:24:40
Postat av: Kicki

Äh det går över av sig självt :P

2009-09-16 @ 14:32:32
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0