:)

Sitter och kollar efter lägenheter och jobb.
Riktigt trevligt!
Ska sätta mig ner och skriva en massa ansökningar
och jag hoppas att nån nappar ;) HAHA!

Nåjo.
Framsteg framsteg.
Jag tycker om när det går bra ;)
Helt klart!

Kollat igenom bilderna Brandy skickade :P
HAHA!
Damen har då varit full :P
Kan väl lägga in nån då :P
Bara för er skull :P HAHAHhihohoh



haha sköna bilder nönting ! :P
Jag , Brandy och Jerry på efterslir hos honom :P HAHA!

Nåväl...nu ska jag gå och ta en rök !
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahaha jag gillar de tre sista bilderna, KikZon in action ;p

2009-09-03 @ 22:27:16
Postat av: Kicki

HAHA ! Det är så det ska vara ;)

2009-09-03 @ 22:33:01
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Japp, så ska det vara. Annars kan lika väl dricka cola haha ;)

2009-09-03 @ 22:40:40
Postat av: Kicki

Helt rätt ! ;)

2009-09-03 @ 22:45:36
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0