Väx förfan upp

Nu är jag så jävla less på den här jävla
skitsnackar stan så jag vet inte vad.

Det mina jävla bröder gör, har fan ingenting med mig att göra.
TA JÄVLA REDA PÅ FAKTA INNAN NI jävla dummar er och sprider falska rykten.

Hur många gånger ska jag ta det här?


JAG ÄR INGEN JÄVLA KNARKARE OCH BEHÖVER INTE TA NÅ JÄVLA KNARK
HELLER!
När fan ska det gå in i era jävla fiskmåshjärnor ??????????????????????????????????????????????????????

Jag har en egen vilja.
Likaså alla andra.

Typiskt jävla Kirunabor.
Alla snackar om alla, men ändå har ingen snackat om nån ?
JÄVLA KONSTIGT!.

Har då lessnat.
Skönt med ett jävla stadsbyte.
Kommer fan aldrig sätta min fot här mer,.
Och nu är jag så jävla less så dem här jävla hälsapåresorna kommer jag inte heller ta.
Vill folk träffa mig kan dem komma ner.


PUNKT JÄVLA SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hoff, hinner ju bli gråhårig innan jag nått 30.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk snackar överallt :Pdu lär inte komma undan. Så fort man kmr in i ett umgänge så kommer det. det handlar om att löära sig att handskas med det. Själv flyttar jag nog till utiomlans för att slippa allt de. Huhu

2009-10-06 @ 18:43:39
Postat av: Kicki

Klart som fan folk snackar.

Jag är ju inte helt bakom flötet.

men i en storstad är man en i mängden.

Ingen där som varken vet ut eller in om en.

2009-10-06 @ 19:38:39
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0