Vai niin...

No sanoma sitten niin.
En välitä.


Sitter här hos Towe, också mitt såkallade hem för en kort stund innan
jag åker ner till Sthlm.
Varit till Elin och hämtat mina kläder och min älskade dator.
Skorna blev kvar på vinden men dem hämtar jag nån annan gång ;)
Tack Elin för allt, tack för att du finns, tack för att du är min vän! <3

Stort tack till Towe också, som låter en så surig tjej som mig bo hos sig :)
Tack tack ! <3

Nåniin.
Emmelie är också här :)
Hon och Towis ligger på sängen och svamlar :P
Emilia var också här tidigare, fick hjälp av alla flickor att bära mina
grejer.
Tack igen ! :)

Nå ska väl och kika runt lite...



ÅHHHHHHHH vad jag saknar min Toffigubbe ! ! ! ! <3<3<3


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0