Thindra och Erkki ! :)

Är här hos barnen, endast jag, Erkki och Thindra som
är här :P
Elkko är ute på vift en sväng, hoppas hon kommer hem
med något gott;) HAHA!
<3<3<3


Matade precis prinsessan med banangröt för fyra månaders babusar,
hon verkade då gilla det :)
Nu blir nog mamma Elin glad! :)
Även läggdags för vår söta lilla prinsessa.
Hehe.



Thindra och Erkki <3
Ser ni vilken snygg outfit hon har ?
Dinooooooooo! ;)

Nåjooo...

OCH FÖRRESTEN, DU OCKSÅ!
vARFÖR JAG LÄMNADE DIN ÄCKLIGA JÄVLA HORLÄGENHET
SMUTSIG VAR FÖR ATT DU INTE FÖRTJÄNAR NÅT BÄTTRE.
oCH HÅLLA PÅ SKRIVA I SIN BLOGG OM OSS ?
TA EN RIKTIG JÄVLA FUNDERARE PÅ OM DU SJÄLV ÄR SÅ JÄVLA BRA.
OCH VADÅ KNARKARE ?
MINNS DU VAD JAG SA I TELEFON ?
KOMMER DU IH¨ÅG VAD DU SJÄLV GJORT DEM SENASTE MÅNADERNA ???????
vaaaAAAAAAAAAA???!??!?!??!?!

HOFF...OCH GRANNARNA HADE DÅ INGET EMOT OSS, TILLSKILLNAD VAD DEM
HAR FÖR DIG.

JÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT LESS VART JAG NU.
Ä C K E L ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !



nÅNIIN.
Nu ska jag göra annat.



På återseende suckers !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0